Kuidas osta
Kauba valimine
Valige menüü ribalt tootekategooria ning klikkige sellele. Vastav kategooria avaneb ja te näete selles kategoorias pakutavaid tooteid.
Klikkige väljavalitud tootel ja te leiate toote tutvustuse. Kui toode on teile meelepärane, lisage see ostukorvi.
Klikkides paremal nurgas olevale ostukorvile avaneb ülevaade teie poolt valitud toodetest.
Ostukorvis saate kogust suurendada + ja vähendada -.
Maksmine
Kauba eest saate tasuda pangalingi kaudu (LHV, Swedbank, SEB, Luminor, Coop pank, PocoPay,) või krediitkaardiga (Visa, MasterCard, Maestro).
Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult.
Kohaletoimetamine
Kaup koos arvega toimetatakse teie poolt valitud Omniva pakiautomaati.
Tellimuse täitmine
Alustame Teie tellimuse täitmist, kui olete tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest.
Toote tagastamine
Tooteid saate tagastada 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest. Tagastamiseks on vajalik täita avaldus vabas vormis, näidates ära tagastamise põhjuse ja saata see koos tagastatava kaubaga aadressile…………………………………..
Tagastada saab tooteid, mis on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis.
Toodete tagastamisega seotud kulud kannab klient.
Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas: pesu, avatud pakendiga kosmeetika ja parfüümid, ning kiiresti riknevad (s.t märgistusega „Kõlblik kuni …“) tooted, muud tooted vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lõikele 4.